5 способів, як навести лад у рукоділлі
Як ми знаємо у творчих людей немає безладу, у нас це називається «творчий хаос» та насправді ми знаємо де, що лежить. Проте іноді настає момент, коли хочеться навести лад, щоб робочий простір став більш організованим та привабливим для ока, а також не створював незручностей для оточуючих. Як же це зробити?
Маючи багато хобі, я, звісно, стикаюся з тим, що всі матеріали та інструменти необхідно якось розмістити, аби вони не лежали постійно на столі або деінде. Ось кілька варіантів, як я вирішую проблему творчого безладу.
Органайзери. В маленьких органайзерах я зберігаю гудзики, бісер, який до цього у мене завжди лежав просто на столі упаковками та оченята для іграшок.
Ось органайзер, який я прям рекомендую: https://candy-yarn.com.ua/ua/p2337758320-organajzer-dlya-bisera.html
Моя улюблена категорія - це органайзери для інструментів, а все тому що оргайзери можна не тільки придбати, але й ще зробити своїми руками. Наприклад, у нас в магазині є Майстер-Клас на вʼязаний органайзер гачком: https://candy-yarn.com.ua/ua/p2060450540-organaizer-dlya-spits.html
Органайзер дуже місткий, тому сюди помістяться всі інструменти. Або також можна придбати вже готові органайзери для інструментів, подивитись всі дизайни та розміри можна тут: https://candy-yarn.com.ua/ua/g23711357-chehly-organajzery-dlya
Органайзери для мене - це спосіб швидко знайти потрібні речі та зекономити час.
Другий спосіб - це облаштувати робочий стіл або куток, де всі найнеобхідніші матеріали будуть під рукою, але не створюватимуть враження безладу. Наприклад, можна зробити настінний тримач для інструментів першої необхідності, так як: ножиці, лінійки, спиці, гачки, тощо. Всі предмети, якими ви користуєтесь щодня повинні бути в межах доступності.
Третій спосіб - це час від часу робити ревізію своїх матеріалів. Залишати тільки ті речі, які дійсно використовуються, а від зайвого позбавлятися або ж знаходити їм нове застосування.
Четвертий спосіб. Якщо у вас немає одного конкретного робочого місця та ви полюбляєте спочатку попрацювати за столом, а потім перейти на диван, то візок на колесах вас врятує. У ньому можна зберігати найнеобхідніше та легко переміщувати його, коли це потрібно. Моя маленька мрія – мати такий візок, щоб не доводилося постійно переносити все з місця на місце. Він значно спростив би життя і додав зручності в творчості.
Пʼятий спосіб - прибирайте після себе. Навіть коли я дуже втомлена, завжди намагаюся знайти хоча б 10 хвилин, щоб прибрати свій робочий простір після творчості. Це допомагає підтримувати порядок і наступного разу знову з натхненням братися до улюбленої справи. Регулярне прибирання навіть невеликими зусиллями значно полегшує організацію простору й створює відчуття завершеності роботи.
Ці поради допоможуть вам тримати своє робоче місце в порядку та завжди мати все необхідне для роботи біля себе.
Автор статті: Майстриня малювання, валяння та декоративного мистецтва - Настя