Продавець Candy Yarn - Перший дискаунтер пряжі розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
27426 відгуків
Давай дружити у соц. мережах! Переходь та підписуйся=>Перейти=>
+380 (97) 661-08-22
+380 (95) 661-08-22
+380 (93) 661-08-22
Хобі Маркет Candy-Yarn
Кошик

Вакансії

Що ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування;
  • стабільна та своєчасна виплата ЗП (виплати 2 рази на місяць);
  • літня відпустка;
  • навчання на період стажування;
  • корпоративні знижки.

Також актуальні вакансії дивіться на сайті Work - https://www.work.ua/jobs/by-company/1029924/ 

Контент-менеджер (SMM)

Посилання на анкету👉https://forms.gle/8Ek8KRu2jVuirzCe8

📝Графік роботи: пн-пт.

Час роботи: 09:00—17:00.

🏫Місце роботи: вулиця Каховська, м. Запоріжжя.

Що ми хочемо бачити:

  • Досвід роботи на схожій посаді від 2 років.
  • Розуміння алгоритмів роботи соц.мереж (Instagram, Facebook, TikTok).
  • Навички зйомки та монтажу відео на телефоні.
  • Навички обробки фото у Adobe Photoshop.
  • Уміння креативно написати сценарій відео під різні задачі.
  • Чудова грамотна українська мова, вміння послідовно викладати свої думки.

Суть роботи:

  • Ведення соц.мереж (Instagram, Facebook, TikTok).
  • Створення контент-плану та медіаплану.
  • Підготовка та постинг публікацій.
  • Аналіз та вимірювання ефективності контент-стратегій.
  • Відстеження трендів у соцмережах.

Продавець-консультант м. Львів

Посилання на Work 👉www.work.ua/jobs/5588914

📝Графік роботи:3\3.

Час роботи: 09:00—19:00.

🏫Місце роботи:Львів, площа Святого Теодора, 8.

Обов’язки:

  • Консультування клієнтів за асортиментом (наявність, характеристики, вартість, способи оплати тощо);
  • Виконання стандартів обслуговування;
  • Передпродажна підготовка товарів;
  • Взаємодія із складом, маркетинговим відділом;
  • Обслуговування на касі: здійснювати готівковий та безготівковий розрахунок;
  • Прийом та викладення товару, підтримання чистоти в магазині та прилеглій території;
  • Участь у інвентаризації;
  • Контроль наявності товару та своєчасне поповнення залишків на поличках;
  • Вирішення конфліктних питань з клієнтами.

Чого ми очікуємо від кандидатів:

  • Мати ВЕЛИКЕ бажання працювати, навчатися, розвиватися у цій галузі;
  • Бути енергійними, позитивними і завзятливими!
  • Відсутність шкідливих звичок;
  • Вітається знання чи любов до рукоділля))

Продавець-консультант м. Київ

Посилання на Work 👉www.work.ua/jobs/5621187

📝Графік роботи:3\3.

Час роботи: 09:00—19:00.

🏫Місце роботи: Київ, вулиця Костянтинівська, 71.

Обов’язки:

  • Консультування клієнтів за асортиментом (наявність, характеристики, вартість, способи оплати тощо);
  • Виконання стандартів обслуговування;
  • Передпродажна підготовка товарів;
  • Взаємодія із складом, маркетинговим відділом;
  • Обслуговування на касі: здійснювати готівковий та безготівковий розрахунок;
  • Прийом та викладення товару, підтримання чистоти в магазині та прилеглій території;
  • Участь у інвентаризації;
  • Контроль наявності товару та своєчасне поповнення залишків на поличках;
  • Вирішення конфліктних питань з клієнтами.

Чого ми очікуємо від кандидатів:

  • Мати ВЕЛИКЕ бажання працювати, навчатися, розвиватися у цій галузі;
  • Бути енергійними, позитивними і завзятливими!
  • Відсутність шкідливих звичок;
  • Вітається знання чи любов до рукоділля))

Економіст

 

Посилання на Work 👉www.work.ua/jobs/5623064

Графік роботи: пн-пт.

Час роботи: 09:00—17:00.

🏫Місце роботи: вулиця Каховська, м. Запоріжжя.

Обов’язки:

  • Планування продажів та витрат на місяць/рік
  • Складання фактичного звіту БДР ДДС Баланс
  • Підготовка пакету звітів зі статистикою для власника щотижня\щомісяця
  • Складання плану оплат на тиждень/місяць
  • Контроль за дебіторською та кредиторською заборгованістю
  • Перевірка коректності рознесення даних в 1С за статтями та підрозділами
  • Внесення витрат підрозділу в 1С, проведення нестандартних операцій в 1С
  • Внесення в 1С планових продажів
  • Перевірка коректності розрахунку цін реалізації в 1С
  • Розрахунок заробітної плати співробітникам, рознесення заробітної плати в 1С
  • Контроль лімітів ФОП
  • Облік поповнення та витрати коштів з фонду Інвесторів
  • Розрахунок ефективності інвестицій
  • Постановка задач для програмістів 1С

Вимоги:

  • Знання бухгалтерського обліку
  • Глибоке знання економічних процесів, розуміння взаємозв'язку між показниками
  • Глибоке знання 1С
  • Знання Excel
  • Аналітичний склад розуму
  • Стресостійкість та лояльність до компанії!

Категорійний менеджер

Посилання на Work 👉https://www.work.ua/jobs/5484324/

Графік роботи: пн-пт.

Час роботи: 08:00—17:00.

🏫Місце роботи: дистанційно.

 

Що треба робити:

  • Необхідно аналізувати продажі товарів у своїй категорії та розвивати асортимент до рівня світових лідерів індустрії;
  • Створення різноцільових товарних лінійок в середині категорії(для всіх типів клієнтів);
  • Взаємодія з постачальниками та підрозділами компанії;
  • Розробка стратегій ціноутворення;
  • Участь у маркетингових заходах, розробка акційних пропозицій;
  • Контроль та супроводження логістичних ланцюжків (від постачальника до полки);
  • Аналітика світового ринку та лідерів індустрії. Розробка та тестування гіпотез розвитку категорії.

Від тебе:

  • Досвід роботи у сфері закупівель;
  • Сучасний підхід до роботи, заснований на розумінні передових тенденцій розвитку інтернет та офлайн торгівлі;
  • Знання 1C;
  • Знання MS Excel на високому рівні;
  • Вміння працювати в умовах високого темпу;
  • Здатність аналізувати великі обсяги даних;
  • Знання ринку рукодільних товарів та трендів у цій галузі — бажано.

 

 

Маркетолог

 

📝Графік роботи: пн-пт.

Час роботи: 09:00—17:00.

🏫Місце роботи: вулиця Каховська, м. Запоріжжя.

 

Що треба робити:

  • Розробка карток товарів;
  • Просування товарів на різних майданчиках в інтернеті;
  • Аналітика продажів;
  • Сприяння розвитку продуктової матриці.

Від тебе:

  • Досвід роботи в інтернет магазині;
  • Фото та відео зйомка товарів ;
  • Навички у пошуковій оптимізації;
  • Вміння розробляти ефективні картки товарів;
  • Вміння просувати товари за допомогою: акцій, розсилок та соціальних мереж;
  • Вміти працювати в таких програмах: 1C, Photoshop, Canva, Google Analitics;
  • Без шкідливих звичок;
  • Бажано мати експертність у товарах для рукоділля.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner